Tuesday, March 17, 2009

lepas result

aku masih kerja parttime!cari duit dan sterusnya.korang camne ye?hihi.
dan aku juga masih blur aku nak post entry ape la kat cni.sungguh rumit.dalam otak aku aku pikir benda lain je.aku ada baca beberapa blog dan ia sgt menarik perhatian aku.budak yang lingkungan umo nye 9 thn fasih berbahasa inggeris.bertuah sungguh itu anak!aku berjanji pada diri aku bahawa nye aku akan menjadi lebih baik dari sebelum.fuh!insyallah..
to farah..dia memang peminat utaz adnan!ahhaha..kitaorang yg lain pun minat gak.wajah dia encem sagt!kata farah mata nya coklat.amboih ko farah!perhati je segalanya ttg ustaz adnan!huhu.aku juga ingin mengucapkan selamat berjaya pada suma rakan2 aku yg tersayang!do keep in touch okay!never lost contact...please.i miss the moment!kuikui..

1 comment: